آرتلی | اخبار هنری آخرین اخبار هنری از ایران و جهان را در آرتلی دنبال کنید

امین حیایی: بازیگری را به خاطر ندارم که در خوانندگی موفق باشد

امین حیایی: بازیگری را به خاطر ندارم که در خوانندگی موفق باشد

برنامه ساعت ۲۵ در هفته جاری با پرداختن به مسئله «ورود بازیگران به عرصه موسیقی و خوانندگی» میزبان بهروز صفاریان و امین حیایی دو تن از هنرمندان عرصه سینما و موسیقی بود.

به نوشته سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بهروز صفاریان آغازگر این بحث بود؛ وی با اشاره به اینکه ورود به مسئله خوانندگی، وسوسه ای برای همگان شمرده می شود، اظهار کرد: علاقمندی به حضور در این وادی برای تمامی آدم ها می باشد و تنها به عرصه بازیگری، سینما و اهالی ورزش محدود نمی شود، علاقه مخصوصی درمقایسه با آن می باشد که مابین بحث حتما به آن اشاره خواهم کرد که دلیل آن چه چیزی ایست چه به لحاظ روانشناسی و چه به دلیل وجود مسائل دیگر…

مخالف ورود هنرمندان به عرصه های دیگر نیستم

وی اضافه کرد: من در کل مخالف اینکه هنرمندان بخواهند به عرصه های دیگر ورود بیابند نیستم چه بسا که می تواند اتفاقات خیلی خوبی هم رقم زند که از مدلهای خارجی آن می توان اسم برد که بسیار موفق هم بوده اند مانند فرانک سیناترا که در هر یک از مواردی هم که حضور داشته بسیار موفق بوده و ایجاد تحول کرده است. این کار درواقع مستلزم رعایت سلسله مراتبی است که باید طی شود و دانسته ها و اشرافی که به هر دو طرف باید وجود داشته باشد تا با یک مدیریت درست برای ورود به عالم موسیقی صورت بگیرد.

این آهنگساز تصریح کرد: من مخالف آن نیستم با اینحال با این مخالفم که به توجه به محیط به هم ریخته موسیقی در کشورمان عده ای فکر می کنند می توانند از این فضای به هم ریخته استفاده کرده و وارد موسیقی شوند و از حداقل هایی هم که باید دارا باشند چشم پوشی می کنند. بعضا بدون معلومات و اشراف ضروری درمقایسه با فضاهای اینچنینی و بدون مدیریت یا مشاوره های درست وارد این عالم می شوند که من خودش با این مسئله مخالفم، چه بسا سوپراستارهایی هم که به این بحث ورود پیدا کردند محیط خوب و اتفاقات خوبی را رقم نزده اند و مردم هم آنقدر که آن شخص را در نقش قبلی پذیرفته اند در نقش موسیقایی قبول ندارند. فکر می کنم برای ورود به هر عرصه ای علم کافی، مدیریت کافی و نگاه دقیق ضروری است که وجود داشته باشد.

پیش از هرچیز مجبور شدم به عالم موسیقی و خوانندگی پای بگذارم

امین حیایی در این خصوص اظهار کرد: من در حقیقت مجبور شدم به عالم موسیقی و خوانندگی پا بگذارم و دست خودم نبودم، در یک فیلمی بازی می کردم به اسم «بوی بهشت» و نقش یک خواننده ای را داشتم که باید می خواندم. همان جا با دکتر چراغعلی که آهنگساز کار بودند تمریناتی را شروع کردیم و روی قطعاتی که ایشان تکمیل کرده بودند کار می کردیم و من در استودیو تمرین می کردم و سعی داشتم که بتوانم خوب بخوانم. بعد از اینکه آن کار تمام شد به توصیه پدرام مرندی استارت یک آلبومی را زدیم به اسم آلبوم «کویر» و گروه باران را تشکیل دادیم. وقتی دیدم کار جدی ست یک دوره سولفژ رفتم و کلاس های آن را گذراندم و سعی کردم رو صدایم جدی تر کار کنم و به روش حرفه ای بتوانم این کار را به اجرا درآورم با این وجود سال ها طول کشید و حتی آلبومی هم که به اسم «کویر» بیرون آمد می دانستم نقطه ضعف هایی داشتم و خودم حس می کردم درمقایسه با بقیه خیلی ضعیف تر بودم.

وی اضافه کرد: همان ها دلیل شد باز روی بخش خواندن تلاش کنم تا بتوانم به یک تبحری دست پیدا کنم که حداقل یک اجرای خوبی داشته باشم. بعد از آن آلبوم دیگر قطعه ای را اضافه نکردم و تنها سعی داشتم بر روی صدایم کار و تمرین کنم، تا اینکه باز یک آلبوم موسیقایی را شروع کردم و شعرهای آن را خودم تکمیل کردم و موسیقی های آن را هم با برادر خانمم آرش خوش ایجاد تکمیل کردیم تا به روش آلبوم روانه مارکت موسیقی شود با اینحال طی مشورت هایی که با دوستان داشتم تصمیم گرفتیم کار را به روش نمایش ترکیبی که از فرم و کلیپ و موسیقی ایجاد می شد اجرا کنیم که «قحطی نور» اسم گرفت و کلا در شکل نمایش معرفی شد و به روش آلبوم موسیقایی بیرون نیامد. پیشتر دو تک ترک هم کار کردم که یکی از آن ها را شب سال تحویل در شبکه دو اجرا کردم دیگری هم کاری بود که با پدرام نصیری صحبت کردیم تا باهم در شکل آلبوم تجمیع کنیم با این وجود مشکلاتی برای ایشان پیش آمد که نتوانست هم کاری کند و همان یک قطعه از ما بیرون آمد و اتفاق دیگری رخ نداد با این وجود باز در حال تجمیع قطعات هستم تا بتوانم به روش یک آلبوم آن ها را پخش کنم.

ورود به خوانندگی بدون اشراف می تواند دلیل نابودی آن بازیگر شود

صفاریان گفت: اگر در باب خوانندگی از تمام خوانندگانی که موفق هستند پرسش بکنید حتما این را خواهند گفت که کارشان یک ریشه در کودکی داشته است. الان به روش بیولوژیکی هم به این رسیده اند که تاثیراتی از قدیم می باشد که ما امروز در استعدادیابی ها هم از آن استفاده می کنیم؛ بچه ها را از سنین کم مورد ارزیابی قرار می دهند تا ببینند چقدر استعداد دارند تا قادر باشند روی ان ها کار بیشتری انجام دهند و این دلیل می شود آن ها خودشان را بیابند و یواش یواش به افزایش و موفقیت برسند.با اینحال در باب بازیگری حقیقت این است که این روند وجود نداشته است و ممکن است بتوان گفت در اکثر موارد یک بازیگر به دلیل چهره یا خصوصیت های ظاهری تازه درسن بالای ۲۰ سالگی توانسته خود را در جامعه سینمایی مطرح کند و اکادمیک هم وارد نشده و ستاره هم بشود، که این با این وجود کلی نیست و یک مثال است که عنوان کردم.

هم اینک بخوانید:   پری زنگنه: کنسرت‌های ویژه بانوان غیراخلاقی نیستند

وی ادامه داد: یک نفر که به شهرت در خوانندگی می رسد باید یک ریشه و تخصص داشته باشد موسیقی و خوانندگی یک تخصص است و من موافق این هستم که بازیگرانی که حاوی یک شهرت عمومی هستند می توانند هم به لحاظ بعد تجاری و هم بعد دلی که دوست دارند در عرصه موسیقی هم خودشان را محک بزنند به آن وارد شوند چراکه نه، با اینحال این اگر بدون اشراف کامل به این مسئله باشد می تواند یک نابودی برای آن بازیگر شمرده شود و یک تمسخر طولانی مدت برای آن شخص ایجاد کند که خیلی وقت ها در باب برخی از همکاران مان بوجود آمده است. ممکن است اگر یک قانون و یک مدیریت در عرصه موسیقی ما وجود داشت که ندارد این موضوع به این شکل نمی افتاد که هرکسی با حداقل هایی که دارد و با تنها یک شهرت نسبی یا زیاد بتواند وارد این عرصه بشود و خود را محک بزند و حتی یک آلبوم هم پخش کند. نیاز هست حتما یک متخصصی وجود داشته باشد که ایشان را محک بزند.

بهروز صفاریان تاکید کرد: من می خواهم از افرادی که حاوی شهرت هستند یک خواهشی بکنم حداقل اگر چنین نظارتی نیست خودمان به این مسئله و این محدودیت ها احترام بگذاریم و به قانون های این عرصه احترام بگذاریم قبل از اینکه لطمه آن به خودمان برگردد که من اطمینان دارم مطمئنا لطمه این مسئله اول به خود این هنرمند باز می گردد.

کار که خوب باشد همه حتی همکاران موسیقی هم خدمات رسانی می کنند

در اینجا امین حیایی با اشاره به اینکه ورود به هر عرصه ای باید با شرط رعایت احترام و حفظ حرمت ها باشد، گفت: وقتی حریم ها شکسته نشود و من در ورود به خانه هرکسی حرمت آنجا را نگاه دارم و به کسی بی احترامی نکنم مسلما بی احترامی هم به خودم نخواهد شد و چه بسا پذیرایی هم از من بشود و اتفاقات خوبی هم رخ دهد با اینحال در کمال تاسف این بی احترامی ها دلیل می شود که معمولا این موضوع می افتد که یکسری از دوستان از هم مکدر و دلخور می شوند، با این وجود حقیقت رعایت همان احترام ها هست. در باب دوستانی هم که وارد عرصه بازیگری می شوند این موضوع می افتد و ما می دانیم تجربه کار هم نداشته اند با اینحال با آن ها مانند یک مهمان برخورد می کنیم و من خودم به شخصه سعی می کنم کمکش کنم که اتفاقی که می خواهد رخ دهد، در کار موسیقی هم همین طور است ما وقتی با یک درایت و آمادگی درست و تاریخچه خوب و تمرینات مداوم وارد شویم مطمئنا اگر کار خوب باشد همه حتی همکاران موسیقی هم خدمات رسانی می کنند و کمک می کنند با این وجود مطمئنا کار اگر خوب نبوده و ضعیف بوده حرف هایی هم برایشان در آمده است.

وی ادامه داد: نقدهایی که می شود وسیله ای هستند که به گوش آن شخص برساند که اگر ضعیف کار کنی به خودت آسیب می زنی و حداقل آن وجهه قبلی خودت را خراب نکن، ممکن است بازیگر خوبی بوده ای که با خوانندگی به آن هم لطمه می زنی. من خودم به شخصه در خواندن ترسم در بیشتر مواقع از این بابت بود و هیچوقت سعی نمی کردم سریعا آلبوم بیرون بدهم و کار پخش کنم چراکه می دانستم هنوز آنقدری که تجربه در کار بازیگری داشته ام در خوانندگی ندارم باید به آن تجربه ای که نیاز هست برسم هر روز تمرین کنم و بخوانم. وقتی که من در خانه بی کار هستم دائما در حال تمرین موسیقی هستم با ساز شروع می کنم به نواختن با درام، پیانو و گیتار و سعی می کنم با این مسئله زندگی کنم که اگر هم برنامه ریزی شده است کاری معرفی کنم کاری باشد که به وجهه بازیگری من لطمه نزند. فکر می کنم این تلاش اگر در همه دوستان باشد فرق نمی کند اگر با یک پشتوانه درست و درایت وارد این عرصه شوند خیلی هم ستایش برانگیز می شوند.

بازیگری را سراغ ندارم که در ورود به عرصه موسیقی موفق بوده باشد

بهروز صفاریان خطاب به امین حیایی گفت: شما در این خصوص بازیگری را سراغ دارید که وارد این عرصه شده باشند و موفق رفتار کرده اند؟

حیایی اظهار بی اطلاعی کرد و صفاریان ادامه داد: من که سراغ ندارم. من این حق را برای هرکسی متصورم که یک کاری را تولید بکند و خود را در این کار محک بزند با این وجود کسی را که موفق بوده باشد به خاطر ندارم.

حیایی اضافه کرد: من فکر می کنم نیت هرکسی هم مهم است اینکه به چه دلیل می خواهد خود را در عرصه موسیقی محک بزند، اگر واقعا نیت این است که دل مردم را شاد کند یا می خواهد حرکت تازه ای در موسیقی انجام دهد یا می خواهد حرفی را از دلش به زبان موسیقایی بزند که در بیشتر مواقع حرفی که از دل برخاسته است بر دل هم می نشیند خوب است و همه اینها دست به دست هم می دهد تا اتفاقی که باید رخ دهد. من خودم در بیشتر مواقع آنچه که از دلم برآمده به شکل موسیقی در آمده و توانستم کار کنم.

صفاریان در این خصوص گفت: آیا این کار خوبی است که هنرمندی که اشتهار فراوانی در اجتماع دارد بخواهد تنها به بهانه اینکه حضور خود را بفروشد و سالن کنسرت را پر کند وارد این عرصه شود؟ من در عرصه تئاتر خیلی کمتر دیده ام کسی وارد خوانندگی شود چراکه رابطه سینه به سینه و دریافت نوازش هایی که از مردم نزدیک دارند ممکن است بیشتراغنای شان کرده و ممکن است یکی از دلایل روانشناسی این مسئله این باشد با این وجود آیا شما باور دارید به اینکه یک هنرمند از اشتهار خود بهره ببرد و بگوید من می خواهم این استفاده را داشته باشم و آلبومی را هم پخش کنم و چنین حضوری را داشته باشم؟ فکر می کنم این موضوع خیلی وقت ها رخ می دهد.

هم اینک بخوانید:   یاس: دنبال گرفتن مجوز نیستم!

در موسیقی حتما باید با یک تاریخچه یا کار ویژه وارد شد

حیایی اشاره نمود: نه مطمئنا چنین کاری درست نیست، در عرصه بازیگری این موضوع زیاد رخ می دهد که در نقش ها و فیلم های گوناگون حاضر می شوی تا تجربه کسب کنی برای کارهای بعدی و بهتر شدن و پیشرفت کردن در آتی با این وجود در موسیقی نمی تواند چنین اتفاقی رخ دهد و حتما باید با یک تاریخچه و یک کار ویژه وارد شد تا دیده بشوی و موفق باشی.

صفاریان تاکید کرد: من تحقیق ومطالعه ای راجع به این مسئله داشتم که بحث نوازش گرفتن هنرمند از جامعه و مخاطبانش بود می خواهم بگویم ورود بازیگران به عرصه خوانندگی یک دلیلی دارد آن هم اینکه بازیگران خیلی اوقات مجبورند در نقش های مختلف حضور بیابند و درواقع ممکن است آن نوازشی که باید را از جامعه نمی گیرند و تنها یک اشتهاری برایشان می باشد. نوازش هایی که یک بازیگر از جامعه خود می گیرد خوب است و خیلی هم امکان دارد لذت ببرد با این وجود دقیقا امکان دارد خودش نباشد و توام با دروغ باشد. موسیقی اگر غیرواقعی باشد و بخواهد دروغ بگوید تاثیر نمی گذارد با این وجود در سینما خیلی از عکس ها و نقش هایی وجود دارند که غیرواقعی هستند با این وجود بازی می شوند.

تبعیض میان موسیقی و سینما خیلی زیاد است، ما شبکه موسیقایی نداریم

وی اضافه کرد: بازیگر برون ریزی را دوست دارد از قبیل یک خواننده ای که یک شعری را انتخاب می کند و یک موسیقی را می سازد و دوست دارد آن را بیرون بریزد و به جامعه خود انتقال دهد و آن احساسات را دریافت کند. ممکن است یکی از دلایل اصلی ورود به عرصه خوانندگی همین مسئله باشد که من آن را مطالعه کرده ام و منبع موثقی هم دارد. اگر قابلیت ها موجود و تبعیضی که بین سینما و موسیقی می باشد و امکاناتی که در سینما هست و در موسیقی نیست نبود و این تبعیض نبود ممکن است بیننده ورود خواننده ها به عرصه بازیگری نیز نبودیم. ما شبکه موسیقایی نداریم و تنها برنامه موسیقی هم که داریم این ساعت از شب است که نصفه از دوستان من این موقع خواب هستند. این نشان می دهد که قابلیت ها برای موسیقی خیلی کم است. ما هیچوقت نتوانسته ایم در تلویزیون که برای خودمان است پای ساز بنشینیم و کارمان را انجام بدهیم با این وجود در سینما شما توانسته اید پای ساز بنشینید و آزادی کلام هم می باشد که در اشعار ما نیست، ممکن است اگر این فضا در موسیقی محیا بود ورود خوانندگان به سینما هم کمتر بود.

در سینما برخلاف موسیقی همه چیز ساختگی و دروغ است

حیایی با بیان اینکه در سینما احساسات بیان نمی شود و بیشتر همه چیز ساختگی و دروغ است، گفت: در سینما هم نمی شود خیلی از حس ها را گفت چون سینما یعنی دروغ و یک دروغی را نشان می دهد چون همه چیز ساختگی ست و ما در آن بازی می کنیم با این وجود حقیقت در اجرای زنده ای است که برای مردم می خوانی یا تئاتری که زنده اجرا می کنی. در کار «قحطی نور» کلام درونی من بود که همه اشعار را خودم نوشته بودم و وصف حال خودم بود و اتفاقاتی بود که در ۱۵ سال به آن فکر می کردم و فلسفه ای که در ذهنم بود و دوست داشتم به روش یک کار درش بیاورم روی آن شعر و ترانه گذاشتیم موسیقی اضافه شد و تنظیم هایی صورت گرفت و اتفاقی شد که نمایش موزیکال اسم گرفت، مقصود من همین ایجاد اتفاق ویژه است.

وی عنوان کرد: اگر قرار باشد بین اینهمه خواننده خوب و حرفه ای که از بچگی زحمت کشیده اند و موفق پیش می روند کارکنی و وارد این عرصه شوی خیلی سخت است و باید تمام تلاش مان را بکنیم. من از همکاران عزیزم می خواهم که اگر واقعا می خواهند وارد این عرصه بشوند حتما جوری بیایند که قادر باشند موفق رفتار کنند و به کار قبلی شان هم لطمه ای وارد نشود.

در اینجای برنامه میزگردی در خصوص مسئله برنامه با حضور میثم یوسفی ترانه سرا و روزنامه نگار و بابک ریاحی پور موزیسین پخش شد و برنامه با ادامه گپ و گفت امیر حسین مدرس و بهروز صفاریان و امین حیایی ادامه یافت.

امین حیایی با تاکید بر اینکه یک بازیگر می بایست از حرفه های دیگر نیز آگاهی داشته باشد، اشاره نمود: هر بازیگر حرفه ای باید آگاهی به حرفه های دیگر نیز داشته باشد چراکه وقتی برنامه ریزی شده است نقش های گوناگونی را ایفا کند باید بتواند نسبت یه آن ها آگاهی داشته باشد. خود من در جایی که نقش یک شیشه گر را ایفا می کردم قبل از ضبط پلان چند ساعتی روند کار آن شیشه گر را یاد گرفتم و بعد برای ضبط تکمیل شدم در صحنه ای هم امکان دارد بخواهم پیانو بزنم که باید در آنجا آن نوازندگی را فراگرفته باشم.

هر صدایی می تواند یک اتفاق باشد

صفاریان نیز در این خصوص اظهار کرد: هر صدایی امکان دارد اگر خود را بیابد بتواند خواننده شود، خیلی وقت ها در تاریخچه موسیقی ما دیده ایم اشخاصی را که تا قبل از اینکه متولد بشوند کسی فکر نمی کرد چنین کسی با چنین صدایی بتواند خوانندگی کند مانند محسن چاووشی دوست عزیز خودم که هنوز خیلی از دوستان فکر می کنند محسن چاووشی صدایش رایانه است در صورتی که نه، ما این چند کاری که با هم این انتهای ضبط کردیم خیلی خوب و ماهرانه هم خواند، این صدا ممکن است هیچ وقت نخواسته مانند محمد اصفهانی بخواند. اگر هر کسی خود را بیابد و بخواهد دقیقا سبک خود را ادا کند چراکه نه، هر صدایی می تواند اتفاق باشد و هر احساسی می تواند از درون انسان انعکاس یابد.

هم اینک بخوانید:   اولین گفتگوی خواننده دوست داشتنی این روزها «حامد همایون»

وی درخصو ص ضروریات و خصوصیت های اصلی برای ورود به عرصه موسیقی و خوانندگی عنوان کرد: یک آدم باید اول خودش را بیابد و بداند که برنامه ریزی شده است چه چیزی بخواند و چه ایدئولوژی ای دارد. باید با نخبگان این کار وارد مذاکره شود و حداقل مشورت کند و کمی از فضا آگاه باشد. من ادعا ندارم امروز ساز زدن و گذراندن دوره های سولفژ و … خیلی ضروری ست امروز دیگر اینها خیلی حیاتی نیست. امکان دارد خیلی از خوانندگان مشهور ما ساز زدن بلد نباشند با این وجود به مسئله خواندن بطور کلی اشراف دارند. تعامل هنرمندان باهم و گپ و گفتشان با یکدیگر دلیل می شود خود را بیابند حتی دغدغه ها و نگاه شان را بیان کنند، آهنگساز به خواننده حرفه ای هم جهت می دهد و کمک می کند پس یک خواننده حتما باید با آهنگساز در تعامل باشد. با اینحال بیننده بوده ایم که این تعامل وجود نداشته و برآیند کارها هم مثبت نبوده و استقبالی هم از جانب مردم نشده است.

همه چیز دستخوش سرعت شده است

امین حیایی در این خصوص ادامه داد: در بازیگری هم همین متد می باشد تا جلوی دوربین نرویم نمی توانیم کار کنیم در موسیقی کاری که آهنگساز با خواننده می کند و در سینما کاری که دوربین و کارگردان با ما می کند آزمایشات فراوانی به ما می دهد. من اولین بار که برای کار آقای چراغعلی به استودیو رفتم واقعا نمی دونستم چکار باید بکنم همه اینها براساس تجربه به دست می آید.امروز یک اتفاقی که رخ داده سرعت زمانه بالا رفته است و همه عجله دارند کار پخش کنند، آلبوم بیرون بدهند و آلبوم بعدی… در صورتی که اگر یک قطعه ماندگار و به یادماندنی بیرون بدهیم از چندتا آلبوم که هیچ وقت شنیده نشود خوب است.

در اینجا بهروز صفاریان از امیرحسین مدرس درخصوص دغدغه و نگاهش در ورود به عرصه خوانندگی سوا ل کرد و وی گفت: من خیلی علاقمند به آواز ایرانی بودم و هستم و در حد و اندازه خودم ردیف را گذراندم و سعی کردم آگاهی پیدا کنم. هیچ موقع نیامدم بگویم چون بازی کرده ام الان بیایم تیتراژ فیلم ها و سریال ها را بخوانم، نه اینطور نبوده است. من به بازیگری یک نگاهی داشته ام و به موسیقی هم یک شکل دیگری نگاه کرده ام هیچوقت نخواسته ام از هرکدام برای دیگری سود ببرم وقتی بازی کرده ام صرفا بازیگر بوده ام و وقتی موسیقی تلاش نموده ام سعی کردم تنها موسیقی کار کنم و از چیزی برای دیگری هزینه نکرده ام.

علاقه مندم «قحطی نور» را یک باز هم راه بیاندازم

موسیقی تصویر «تو می تونی» یک کاری از امین حیایی که در برنامه سال تازه شبکه دو اجرا کرده بود پخش شد و بحث با مطالب مطرح شده این بازیگر و هنرمند در خصو ص این اثر ادامه پیدا کرد. وی گفت: این کار را در استودیو پاپ با دوست عزیز ابوالفضل شفیعی عزیز و گروهشان که همان گروه موسیقی خندوانه هستند هم کاری کردم و این کار ضبط شد و یک شب بعد در استودیو خوانده شد.

حیایی ادامه داد: علاقه مندم «قحطی نور» را یک باز هم راه بیندازم که پیغام خیلی زیبایی دارد، پیغام آن صلح جهانی ست که درواقع به چه نحو در ریشه آفرینش و بطن آفرینش که رابطه بین خدا و شیطان و انسان است اتفاق می افتد که این صلح وقتی بین آن سه برقرار شود درواقع کل دنیا به صلح می رسد که این صلح را انسان می تواند در درون خود ایجاد کرد و به جامعه و محیط اطراف هم انتقال پیدا می کند. انشاالله این موضوع هم رخ می دهد.

صفاریان در جواب به اینکه آیا تا این لحظه برای یک هنرمند بازیگر آهنگسازی کرده است یا نه، گفت: من دوستان خیلی فراوانی دارم و حرف های فراوانی هم در این خصوص زده شده با این وجود هیچوقت به مرحله ای نرسید که جدی صحبت بشه با این وجود هم کاری ای در یک کنسرت تئاتر داشتم که روزهای آخر اسفند دوسال پیش اجرا شد، همراه با اشکان خطیبی که جای خیلی خوبی هم انتخاب شد و خیلی خوب هم اجرا می کرد و ممکن است خیلی از انتقادهایی که به آلبومش و نحوه خواندنش در آلبوم می شد در آن کار بطور کلی برعکس بود و خیلی مورد استقبال و استقبال قرار گرفت و این نتیجه تعامل و هم کاری ای بود که بین ما صورت گرفت و کار خیلی خوبی هم شد.

امین حیایی نیز در انتهای خاطر نشان کرد: من هم به همه جوانان عزیز که علاقمند هستند و دوست دارند این مسیر را بیایند، بازیگر شوند، خواننده شوند و به شهرت برسند و …می گویم که آن صبر ضروری را داشته باشند و مشورت کنند با کارشناسان آن رشته که می خواهند واردش شوند چون مطمئنا ان ها می توانند راهنمایی شان کرده و کامل شان کنند تا در نقطه اوج لغزش نداشته باشند و ماندگار بمانند و ما هم به آن ها افتخار کنیم.

در بیشتر مواقع میتوانید در آرتلی تازه ترین گفتگو با خوانندگان پاپ و راک را پیگیری کنید. خواهشمندیم دوستان خود را به جمع ما بیافزایید.

لینک منبع